De Impact van een goed evenement

Impact maken is voor mij altijd het doel van een evenement organiseren. Een evenement zonder impact is slechts een gehuurd zaaltje met een buffet en een band, zonder na te denken over wie je gast is en welke impact je wil maken. En geloof mij, er wordt niet altijd goed nagedacht over welke impact je graag wil achterlaten bij een evenement. In mijn beleving een gemiste kans. Voor mij is dat ook het doel van mijn gesprek met de klant. En vervolgens wordt dat doel vertaald in een mooi evenementenconcept.


Impact maken in deze tijd is extra belangrijk, maar ook lastiger omdat er nu ook letterlijk afstand is. Op afstand impact maken is een uitdaging. Impact maak je door jouw manier van communicatie! Het belang van bewuste communicatie is extra belangrijk geworden.


‘Er wordt niet altijd goed nagedacht over welke impact een evenement moet achterlaten’


Noodgedwongen had ik de afgelopen maanden wat meer tijd en daarom ben ik mij gaan verdiepen en specialiseren in communicatiekracht en ik heb daar ook een geweldig interessante accreditatie voor behaald. Dat gaat over jouw persoonlijke manier van communiceren en hoe je daarmee impact maakt op de ander.

Een geweldig leuke en efficiënte manier om meer te weten te komen over jouw persoonlijke manier van communiceren en hoe je daarmee bruggen bouwt naar de ander. Maar ook hoe jullie bijvoorbeeld als team communiceren.


De test gaat uit van zeven communicatiestijlen. Iedereen heeft zijn eigen mix van stijlen. Maar ook een sterke voorkeur voor één stijl. Iedereen vult een eigen test in en krijgt een persoonlijk profiel. Alleen dat is al een cadeautje voor jou en je collega’s.


In mijn twintig jaar als ontmoetingsspecialist ben ik altijd op zoek gegaan naar verdieping in het samenbrengen van gasten. Dit model geeft een extra dimensie waar we kennis over communicatie kunnen samenbrengen in een geweldig evenementenprogramma op maat. Zo kun je niet alleen in teamverband evenementen aanbieden, maar ook bedrijfsbreed met activiteiten die goed passen bij de deelnemers.



Naast deze verdiepingsslag is ook de nieuwe website van Perfect Events online. Mijn manier om weer vernieuwde impact te maken. Neem je een kijkje?

Recente blogposts

Alles weergeven

Gouden boek

Afgelopen maand is het Gouden boek van Maroesja van der Pols verschenen genaamd “BE Excellent, gouden tips voor groeien naar meer”. Ze heeft mij ook gevraagd onderdeel te zijn van dit boek, om in een